• news-bg

nutizie

Spargi l'amore

U focu di COVID-19 in corso in Shijiazhuang, a pruvincia di Hebei, pò esse cuntenutu in un mese, se micca prima, hà dettu u luni un epidemologu rinumatu in Shanghai.
c8ea15ce36d3d53946008007ec4b3357342ab00e
  
Zhang Wenhong, direttore di u dipartimentu di e malatie infettive in l'Hospital Huashan affiliatu à l'Università Fudan, hà dettu chì a diffusione di u novu coronavirus ubbidisce di solitu à a regula di trè fasi di sviluppu: infezioni sporadiche, epidemie in clusters è larga diffusione in a cumunità.
  
Zhang hà dettu chì u focu in Shijiazhuang, a capitale provinciale, hà dimustratu e caratteristiche di a seconda tappa, ma u publicu ùn hà micca bisognu di panicu perchè a Cina hà vistu u prugressu in a custruzzione di a capacità di diagnosticà è isolà i putenziali trasportatori da l'annu passatu.
  
Hà fattu e rimarche u luni mentre participava à un foru anti-epidemia in linea.
  
L'ottimismu hè ghjuntu mentre e corse di a cità per lancià una seconda volta di teste di l'acidu nucleicu à partesi di marti per i so più di 10 milioni di residenti.A nova volta hè prevista per esse cumpletata in dui ghjorni, i funzionari di a cità anu dettu.
99F0D9BCC14BA6E08AF3A96346C74BDF
▲ I venditori di verdura trasportanu prudutti in un mercatu grossista in Shijiazhuang, a pruvincia di Hebei, u luni.U mercatu guarantirà un ampiu fornimentu di verdura è frutta malgradu u recente focu di COVID-19, anu dettu i funzionari.Wang Zhuangfei/China Daily
  
A pruvincia hà riportatu un totale di 281 casi cunfirmati è 208 trasportatori asintomatici à meziornu di u luni, cù a maiuranza di casi rilevati in e zone rurale.
  
In una prova precedente, cunclusa u sabbatu, 354 persone anu testatu pusitivu per COVID-19, hà dettu Gao Liwei, capu di u dipartimentu di microorganismu di Shijiazhuang Center for Disease Control and Prevention.
  
A pruvincia hè diventata recentemente un puntu caldu per COVID-19 dopu chì Shijiazhuang è a cità vicina di Xingtai anu cuminciatu à rapportà infezioni trasmesse in u locu durante u primu weekend di l'annu, attivando un bloccu in Shijiazhuang chì hà iniziatu ghjovi.
  
In parte di un sforzu concertatu per assicurà a sussistenza di e persone in mezzu di u bloccu, un serviziu di trasportu di vitture di proprietà di Amap, una piattaforma di navigazione, hà assuciatu cù un cumpagnu lucale per sparghje una flotta di vitture per aiutà à furnisce cibo, medicine è altre forniture essenziali. .
  
L'imprese anu dettu chì aiutanu ancu à guidà i pazienti cun febbre in ospedali, se ne necessariu, è à trasportà i travagliadori sanitari trà e so case è i posti di travagliu in Shijiazhuang.
  
A cità hà ancu permessu à i corrieri è à l'altru persunale di spedizione di vultà à u travagliu dumenica.
  
Undici altre cumunità è paesi sò stati designati cum'è zone di risicu mediu, purtendu u numeru di e zone di risicu mediu di a pruvincia à 39 da u luni sera.U distrittu Gaocheng di Shijiazhuang hè l'unica regione à risicu altu di u paese.
  
A livello naziunale, l'intervenzione di u focu hè stata rinfurzata, in particulare in e zone rurale.
  
In Pechino, e zone rurali in u distrittu di Shunyi di a cità sò state chjuse per frenà a diffusione di u virus à partesi di u luni, hà dettu Zhi Xianwei, vice capu esecutivu di u distrittu.
  
"Tutti in e zone rurale di Shunyi seranu chjusi finu à chì i risultati di a prova surtenu", disse, aghjustendu chì a seconda volta di teste di massa di l'acidu nucleicu hà iniziatu in u distrittu.
  
Pechino hà ancu strettu a gestione di u trasportu, esigendu chì i passageri registranu u so codice di salute via una applicazione per smartphone quandu piglianu un taxi o utilizanu u serviziu di trasportu di vittura.
  
L'operazione di e cumpagnie di taxi o di e plataforme di trasportu di vitture chì ùn riescenu à risponde à i requisiti di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie serà sospesa, hà dettu u luni Xu Hejian, un portavoce di u guvernu di a cità di Pechino.
  
Pechino avia precedentemente riportatu trè casi cunfirmati di COVID-19 trà i cunduttori chì travaglianu per una cumpagnia di car-hailing.
  
In a pruvincia di Heilongjiang, u cuntatu di Wangkui di Suihua hà ancu impostu u luni un bloccu allargatu, pruibendu à tutti i residenti di fà viaghji inutili.
  
Da u luni à 10 ore, u cuntatu hà riportatu 20 trasportatori asintomatici, hà dettu Li Yuefeng, secretariu generale di u guvernu Suihua.Li hà dettu in una cunferenza di stampa u luni chì a prova di massa chì copre tutti i residenti di u cuntatu serà finita in trè ghjorni.
  
U cuntinente cinese avia riportatu 103 casi cunfirmati di COVID-19 in e 24 ore chì anu finitu à a fine di a ghjurnata dumenica, secondu a Cummissione Naziunale di Salute, facendu u più forte aumentu in un ghjornu in più di cinque mesi.
  
L'ultima volta chì a cumissioni hà riportatu un aumentu di trè cifre in 24 ore era in lugliu 2020, cù 127 casi cunfirmati.
                                                                                                                         
————— Inviatu da CHINADAILY

Tempu di Postu: 12-Jan-2021