• news-bg

nutizie

Spargi l'amore

Ancu s'è u focu di COVID-19 in corso in a pruvincia di Hebei si sparghje relativamente veloce è ùn hà ancu ghjuntu à u so piccu, hè sempre cuntenibile, un espertu anzianu hà dettu u venneri.
Quattordici casi trasmessi in u locu sò stati signalati in Hebei sabbatu, secondu a Cummissione Naziunale di Salute.
6401
Per frenà a diffusione di u virus, e duie cità di Shijiazhuang è Xingtai, induve u focu hè centratu, anu realizatu teste di l'acidu nucleicu in tutta a cità da u marcuri è tramindui anu prumessu di finisce a prova di tutti i campioni da u sabbatu.Un totale di 10 squadre mediche da e pruvince di Jiangsu è Zhejiang sò ghjunti in Hebei per aiutà.
Venneri à meziornu, Shijiazhuang avia recullatu più di 9,8 milioni di campioni per teste di l'acidu nucleicu, più di 6,2 milioni di quali sò stati testati, Meng Xianghong, vice-sindaco di Shijiazhuang, hà dettu u venneri sera.
Certi campioni seranu mandati à altri lochi per a prova, cumprese Pechino, Tianjin è a pruvincia di Shandong.I testi seranu finiti u sabbatu, disse.
6402
U distrittu di Gaocheng in Shijiazhuang, l'unica zona à risicu altu in u paese, hà finitu a raccolta di campioni è testatu più di 500,000 campioni, trà i quali 259 anu avutu risultati pusitivi à meziornu venneri.
À 3 ore di sera di u venneri, Xingtai avia cullatu più di 6,6 milioni di campioni, chì rapprisentanu più di 94 per centu di a so pupulazione, è hà testatu più di 3 milioni, trà i quali 15 anu dimustratu risultati pusitivi, tutti in a cità di Nangong, secondu una cunferenza di stampa in a cità di Nangong. Xingtai u venneri.
Per incuragisce u rispettu, i funzionari di Nangong anu dichjaratu ch'elli anu da premià à tutti quelli chì anu signalatu e persone chì sò pruvati chì ùn anu micca fattu a prova.Certi altri lochi in Shijiazhuang anu implementatu misure simili.
6403
Dui ospedali in Shijiazhuang è unu in Xingtai sò stati sbulicati solu per i pazienti COVID-19, secondu a cunferenza di stampa provinciale.
Studii di casu anu dimustratu a maiò parte di i casi sò da paesi vicinu à un aeroportu, hà dettu Wu Hao, un espertu di u Cumitatu Consultivu di a Cummissione Naziunale di Salute per u cuntrollu è a prevenzione di e malatie.
Inoltre, assai, cum'è Wu hà dettu, anu assistitu recentemente à riunioni cum'è matrimonii, funerali è cunferenze prima di cuntrattà COVID-19.
Sicondu un studiu recente publicatu in China CDC Weekly, u primu casu rilevatu in Shijiazhuang u 2 di ghjennaghju, una donna di 61 anni, avia una storia di visità a famiglia è assistendu à riunioni religiose in u paese, cù una maschera sporadica.
Per rinfurzà ancu l'intervenzione di a malatia in a capitale, Pechino hà annunziatu u venneri chì tutti i 155 posti per attività religiose seranu chjusi temporaneamente è l'avvenimenti religiosi sospesi.
- Nutizie trasmesse da CHINADAILY

Tempu di pubblicazione: 09-Jan-2021