• news-bg

nutizie

Spargi l'amore

U terminal Meishan in u portu Ningbo-Zhoushan hà cessatu l'operazioni dopu chì un travagliadore hà pruvatu pusitivu per Covid-19.
Chì ghjè l'impattu potenziale di a chjusura, è cumu avarà impattu u cummerciu mundiale?
22
Articulu di a BBC u 13 d'Aostu: Chiusura parziale di un portu maiò in Cina, chì suscita preoccupazioni per l'offerta globale.
A chjusura parziale di unu di i più grandi porti di carica di a Cina per via di coronavirus hà suscitatu novi preoccupazioni annantu à l'impattu nantu à u cummerciu glubale.
I servizii sò stati chjusi u marcuri in un terminal in u portu Ningbo-Zhoushan dopu chì un travagliadore hè statu infettatu cù a variante Delta di Covid-19.
Ningbo-Zhoushan in a Cina orientale hè u terzu portu di carica più trafficatu in u mondu.
A chjusura minaccia di più disrupzioni à e catene di furnimentu prima di a stagione chjave di shopping di Natale.
Chjudendu u terminal in l'isula di Meishan finu à un altru avvisu riducerà a capacità di u portu per a carica di container di circa un quartu.
(Leghjite più nantu à bbc.co.uk)
Link:https://www.bbc.com/news/business-58196477?xtor=AL-72-%5Bpartner%5D-%5Bbbc.news.

33
Articulu di l'India Express u 13 d'aostu: Perchè a chjusura di u portu di Ningbo averà un impattu impurtante?
In ciò chì puderia potenzialmente minaccia e catene di furnimentu glubale è impattu u cummerciu marittimu, a Cina hà parzialmente chjusu u terzu portu di containeru più trafficatu di u mondu dopu chì un travagliadore hà pruvatu pusitivu per Covid-19.U terminal Meishan in u portu Ningbo-Zhoushan, chì si trova à u sudu di Shanghai, conta per più di un quartu di a carica di containeru trattata in u portu cinese.
Sicondu u South China Morning Post, un travagliadore di 34 anni, chì era statu cumplettamente vaccinatu cù duie dosi di a vacuna Sinovac, hà pruvatu pusitivu per Covid-19.Era asintomaticu.Dopu à questu, l'autorità portuali anu chjusu l'area di a terminal è u magazzinu legatu, è sospese l'operazioni in u terminal indefinitu.
Siccomu u restu di u portu hè sempre funziunale, u trafficu significatu per Meishan hè redirettu à altri terminali.
Malgradu a diversione di spedizioni à altri terminali, l'esperti anticipanu un arristatu di spedizioni cù i tempi di attesa media chì sò previsti per aumentà.
In maghju, l'autorità portuali di u portu Yantian di Shenzhen in Cina anu chjusu l'operazioni per cuntene a diffusione di Covid-19.U tempu d'attesa allora era aumentatu à circa nove ghjorni.
U terminal Meishan serve principalmente destinazioni cummerciale in l'America di u Nordu è l'Europa.In u 2020, hà trattatu 5.440.400 TEU di cuntainer.Duranti a prima mità di u 2021, u Portu Ningbo-Zhoushan hà trattatu a più carica trà tutti i porti chinesi, à 623 milioni di tunnellate.
In seguitu à Covid-19, e catene di fornitura glubale sò rimaste fragili principalmente per via di chjusi è blocchi chì anu affettatu sia i segmenti di fabricazione è logistichi di a catena.Questu ùn hà micca solu risultatu in un arristatu crescente di spedizioni, ma hà ancu causatu chì i carichi di trasportu aumentanu mentre a dumanda superava l'offerta.
Bloomberg hà dettu, citendu l'Uffiziu Doganale di Ningbo, chì i più grandi esportazioni attraversu u portu di Ningbo in a prima mità di questu annu eranu merchenzie elettroniche, tessili è manufatti di fascia bassa è alta.L'impurtazioni principali includenu u petroliu crudu, l'elettronica, i chimichi crudi è i prudutti agriculi.
Link:https://indianexpress.com/article/explained/china-ningbo-port-shutdown-trade-impact-explained-7451836/


Tempu di post: 14-aug-2021