• news-bg

nutizie

Spargi l'amore

A cità di u nordu di a Cina di Shijiazhuang, affettata duramente da l'ultimu resurgimentu in i casi di COVID-19, hà cuminciatu à ripiglià i servizii di trasportu publicu sabbatu dopu chì e novi infezioni anu mostratu segni di diminuzione.
rework

▲ Più persone è veiculi sò visti in a strada in Shijiazhuang, a pruvincia di Hebei in u Nordu di a Cina, u 29 di ghjennaghju di u 2021, mentre i servizii di trasportu publicu in a cità riprenu in parte.Foto/Chinanews.com

A capitale di a pruvincia di Hebei u sabbatu matina hà ripigliatu l'operazione di 862 autobus nantu à 102 rotte, mentre chì e fermate d'autobus in e zone à risicu mediu è altu resteranu chjuse, l'Uffiziu di trasportu di a cità hà dettu in una dichjarazione.
L'autobus sò ancu richiesti di limità u numeru di passageri à menu di u 50 per centu di a capacità è esse equipati di persunale di sicurezza per piglià a temperatura è rinfurzà e regule di posti in scala, hà dettu u bureau.
I taxi sò ancu permessi di chjappà e strade in certe zone, ma i servizii di carpooling restanu sospesi.
A cità hà impostu restrizioni di trafficu prima di u mese dopu avè principiatu à registrà decine di casi COVID-19 à ghjornu.Hà riportatu un novu casu cunfirmatu di COVID-19 u venneri, u sicondu ghjornu consecutivu cù solu un novu casu solitario.
——News trasmesse da CHINAADAILY

Tempu di Postu: Feb-05-2021